Είσαι γονιός ή εκπαιδευτικός και ανησυχείς για τα παιδιά που φαίνονται να δυσκολεύονται να συντονιστούν, δεν αντιλαμβάνονται το χώρο με όλα αυτά που περιέχει και τον εαυτό τους μέσα σε αυτόν, παρουσιάζουν δυσκολίες μάθησης. Όλα αυτά τα οποία είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά της “διαταραχής της αντιληπτικής διακριτικότητας του χωρόχρονου,  S.T.D..

Σε αυτό το διαδικτυακό χώρο γονείς και εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να βοηθήσουν τα παιδιά  και να προλάβουν  αλλά και αυτά  τα οποία υποφέρουν από τη διαταραχή της αντιληπτικής διακριτικότητας του χωρόχρονου S.T.D. θα μπορέσουν να μάθουν

  • να την αναγνωρίζουν στα παιδιά (αλλά και στους ενήλικες)
  • και θα αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες για να τα υποστηρίξουν και να τα εκπαιδεύσουν λειτουργώντας παρεμβατικά και αντιστασθμιστικά.
  •  

Όλοι όσοι έχουν συμμετάσχει στα προγράμματα εκπαίδευσης και συμβουλευτικής  σχετικά  με τη “διαταραχή της αντιληπτικής διακριτικότητας του χωρόχρονου” δηλώνουν τα θετικά αποτελέσματα σε σχέση με τα παιδιά αλλά και με  τον ίδιο τους τον εαυτό, καθώς και τις θετικές αλλαγές που συμβαίνουν στη ζωή τους σχετικά με τον τρόπο που αντιλαμβάνονται και ζουν δρώντας μέσα στην καθημερινότητα αναγνωρίζοντας την προσωπική τους δύναμη.

Την πρώτη μου επαφή με το φως, τον αέρα και το γαλάζιο την είχα το 1966 στα Χανιά της Κρήτης, στοιχεία τα οποία από τότε είναι τα σημεία αναφοράς μου. Οι ήχοι της μουσικής της κιθάρας και του πιάνου μπήκαν στη ζωή μου στο Ελληνικό Ωδείο Χανίων, στο οποίο φοιτούσα για μια δεκαετία. Αποφοίτησα από τη Σχολή Νηπιαγωγών της Αθήνας το 1985, πήρα το πτυχίο του Π.Τ.Ν. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων το 2001, το δίπλωμα μετεκπαίδευσης από το Διδασκαλείο του Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης το 2003, οπότε και με υποτροφία του Ι.Κ.Υ. ξεκίνησα τη διδακτορική μου διατριβή, με θέμα την αντίληψη του χωρόχρονου, την εννοιολόγησή του, τη δημιουργία εργαλείων πρώιμης ανίχνευσης διαταραχών του, αξιολόγησης και παρέμβασης, στο Π.Τ.Ν. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, την οποία υποστήριξα το 2011. Σε μια προσπάθεια ολιστικής προσέγγισης του χωρόχρονου του ανθρώπου εκπαιδεύτηκα στην εναλλακτική ενεργειακή θεραπεία την οποία κατέκτησα στο ανώτατο επίπεδο του θεραπευτή και δασκάλου. Επιπλέον, συμμετείχα σε προγράμματα προσωπικής ανάπτυξης και εκπαιδεύτηκα  σε τετραετές πρόγραμμα στην προσωποκεντρική προσέγγιση και στη μη κατευθυντική παρεμβατικότητα (N.D.I. Non Directivite Intervenante Παρεμβαίνουσα -μη κατευθυντική ψυχοθεραπεία και εμψύχωση ομάδων) για τη ψυχοθεραπεία και την παιδαγωγική  από το οποίο αποφοίτησα το 2014. Από το 2014 έως και σήμερα έχω παρακολουθήσει πάρα πολλά προγράμματα ειδίκευσης και στο τομέα του coaching και έχω αποκτήσει πιστοποίηση Master NPL Coach, Life story Coach, Group Coach, Purpose Coach κ.α . Είμαι νηπιαγωγός της τάξης για τριάντα δύο ολόκληρα χρόνια, επιπλέον έχω εργαστεί ως αποσπασμένη βοηθός στις πρακτικές ασκήσεις των φοιτητών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης για έξι χρόνια και εκπαιδεύτρια στα μαθήματα παιδαγωγική-νηπιαγωγική και παιδική λογοτεχνία στο τμήμα Βοηθών Νηπιοβρεφοκόμων και στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων Δημιουργίας και Έκφρασης του Δ.Ι.Ε.Κ. Χανίων Κρήτης.

Υλοποιημένα Έργα  Δράσης

Η δημιουργία της Ανθρωποκεντρικής προσέγγισης© S.Co. re είναι αποτέλεσμα της πολυετούς εμπειρίας και σπουδών μου σε πάνω από τέσσερις μεγάλους τομείς την Παιδαγωγική, τη Ψυχοθεραπεία, τη Συμβουλευτική, το Coaching, τη Ψυχομετρία, τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και την εναλλακτική ενεργειακή θεραπεία. Σπουδές στο ανώτατο επίπεδο αλλά και βιωματική εμπειρία που μου δίνουν τη δυνατότητα να λειτουργώ σε επιστημονικό ερευνητικό επίπεδο και επίπεδο πράξης. Νομίζω όμως ότι η διδασκαλία των μεγάλων Δασκάλων του ελληνικού πολιτισμού, αλλά και των γονιών μου, την οποία έχω μέσα μου από τη στιγμή της παρουσίας μου στη γη, έδωσαν το βασικό στίγμα σε αυτή τη δημιουργία. Στόχος της δημιουργίας της ανθρωποκεντρικής ανθρωποκεντρικής S.co.re όπως την μετονόμασα:

η αντιληπτική διακριτικότητα του χωρόχρονου

  • Θεμελιωτής λοιπόν και ιδρυτής της ανθρωποκεντρικής S.co.re προσέγγισης για την παιδαγωγική , την ψυχοπαιδαγωγική, τη συμβουλευτική και τη θεραπεία.
  • Συγγραφέας της σειράς βιβλίων Εν Λευκώ -En Lefko.
  • Δημιουργός On Line Σεμιναρίων και Μαθημάτων Συμβουλευτικής και εκπαίδευσης σε βασικές έννοιες και εργαλεία της ανθρωποκεντρικής S.co.re προσέγγισης.
  • Δημιουργός των σταθμισμένων τεστ και προγραμμάτων παρέμβασης S.T.etest για παιδιά 4-6 ετών σε ηλεκτρονική και συμβατική μορφή που αφορούν στη διαταραχή της αντιληπτικής διακριτικότητας του χωρόχρονου S.T.D.
  • Δημιουργός των σταθμισμένων τεστ S.co.re και Ε.Σ.Ε. σε ηλεκτρονική και συμβατική μορφή σε ελληνικά και αγγλικά, που αφορούν στη διαταραχή της αντιληπτικής διακριτικότητας του χωρόχρονου STD για ενήλικες 18-66 ετών
  • Μια επιπλέον προσπάθεια παρουσίασης της ανθρωποκεντρικής S. Co.Re.  προσέγγισης την οποία εμπνεύστηκα και ίδρυσα λόγω συνειδητοποίησης της ανάγκης δημιουργίας περισσότερων εργαλείων για τη θεραπεία της STD, γίνεται στο περιοδικό του οποίου είμαι δημιουργός και εκδότης  Ανθρωποκεντρικό Anthropocentric (On line),   
  • και στο On Line Video Book Course “Become responsible” (με ελληνικούς υπότιτλους).

Έχω συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια ως εισηγήτρια, έχω δημοσιευμένα άρθρα και έχω συντονίσει εργαστήρια.

Μέλος της IAAP  (International Association  of Applied Psychology Διεθνούς  Ένωσης Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας) από το 2006

Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής ΕΕΣ

Μέλος της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ)

Μέλος της ΟΜΕΠ

P1040259 (1)
Image 11a
Facilitate a child 4 -6 years old to become responsible.
Ελληνική έκδοση

Sign in to take FREE my micro series ebook about children development in your email box . Εγγραφείτε για να παίρνετε ΔΩΡΕΑΝ το micro series e-book Subscribe