Πρόσφατα άρθρα
Κωδικός: ΑΝΔΡΑΣ
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Εμφανίσεις: 1328
Κωδικός: ΑΝΔΡΑΣ
Ομιλία στο Λευκό
Δρ. Αναστασία Μακράτζη
Διανύουμε μια εποχή που χρειάζεται να επαναπροσδιορισουμε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τον άνδρα. Ο Ανδρας λόγω της εξέλιξης έχει χάσει την επικοινωνια με δυνατόtητες της ουσίας του.
Παρακολουθείστε το βίντεο με απόασπασμα από το Βιβλίο:Κωδικός:ΑΝΔΡΑΣ και ομιλία στο λευκό.
Πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου στο σύνολό τους: Αναστασία Μακράτζη 2019
Απόσπασμα και Ομιλία στο Λευκό από το βιβλίο The Bet. Humancentred approach©
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Εμφανίσεις: 2463
Απόσπασμα και Ομιλία στο Λευκό από το βιβλίο The Bet. Humancentred approach©
Σειρά βιβλιών Εν Λευκώ En Lefko no 5
Το βιβλίο "The Bet. Humancentred approach" γράφτηκε στα Αγγλικά με " γραφή στο λευκό" . Η γλώσσα, ο χώρος είναι τελικά μόνο δημιουργημένοι περιορισμοί της "αντιληπτικής διακριτικότητας"1 και της "συναισθηματικής αντιληπτικής διακριτικότητας"2 του ανθρώπου; Ποιο είναι το χρέος μας ως εκπαιδευτικοί και γονείς;
Ακούστε το απόσπασμα από το βιβλίο
Δείτε το βίντεο
ΔΕΙΤΕ το βίντεο με το απόσπασμα από το βιβλίο "The Bet. Humancentred approach" στα αγγλικά και το σχολιασμό με " Ομιλία στο Λευκό" στα ελληνικά»
Το βίντεο με το απόσπασμα από το βιβλίο ΤΗΕ ΒΕΤ Εν Λευκώ En Lefko 5 (Έτος δημοσίευσης 2014) και το σχολιασμό με "Ομιλία στο Λευκό"
με υπότιτλους της ανάγνωσης του αγγλικού κειμένου στα ελληνικά όπως μου ζητήσατε είναι αναρτημένο στο
ΑΚΟΥΣΤΕ στο κινητό σας:
Πατήστε τον σύνδεσμο ΑΚΟΥΣΤΕ το απόσπασμα από το βιβλίο "The Bet. Humancentred approach" στα αγγλικά και το σχολιασμό στα ελληνικά με "Ομιλία στο Λευκό" στο κινητό σας
μην ξεχάσετε να αφήσετε τα σχόλιά σας
Copyright for all languages Anastasia Makratzi
Πνευματικά δικαιώματα περιεχομένου και βίντεο για όλες τις γλώσσες Αναστασία Μακράτζη
1 Μακράτζη, Α. (2011). Πρώιμη ανίχνευση διαταραχών του χωρόχρονου και παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας διαμέσου των παραμυθιών με υποστήριξη Η.Υ.. (Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή). Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα.
2 Μακράτζη, Α. (2016). Αγάπη. Ανθρωποκεντρική προσέγγιση της διαταραχής του χωρόχρονου. Χανιά: της ιδίας Εν Λευκώ – En Lefko 7 (e-book).
Απόσπασμα και Ομιλία στο Λευκό από το βιβλίο Επικοινωνία του Έρωτα
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Εμφανίσεις: 1726
Απόσπασμα και Ομιλία στο Λευκό από το βιβλίο Επικοινωνία του Έρωτα
Παρακολουθείστε απόσπασμα από το βιβλίο Επικοινωνία του Έρωτα Σειρά Εν Λευκώ En Lefko
Ανταγωνισμός και θαύμα. Δύο έννοιες αντίθετες που βοηθούν στην κατανόηση η μία της άλλης. Οι έννοιες γίνονται κατανοητές ανά ζεύγη αντιθέτων. Ομιλία στο λευκό σχολισμός του αποσπάσματος και της "γραφής στο λευκό"©.
Ακούστε το απόσπασμα από το βιβλίο
Δείτε το βίντεο
ΔΕΙΤΕ το βίντεο με το απόσπασμα από το βιβλίο "Επικοινωνία του Έρωτα και το σχολιασμό με Ομιλία στο Λευκό"»
ΑΚΟΥΣΤΕ στο κινητό σας:
Πατήστε τον σύνδεσμο ΑΚΟΥΣΤΕ το απόσπασμα από το βιβλίο "Επικοινωνία του Έρωτα και το σχολιασμό με "Ομιλία στο Λευκό" στο κινητό σας
μην ξεχάσετε να αφήσετε τα σχόλιά σας
Νικητής του διαγωνισμού για το Δωρεάν On Line Εκπαιδευτικό Πακέτο στον Πλούτο
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Εμφανίσεις: 1931
Νικητής του διαγωνισμού για το Δωρεάν On Line Εκπαιδευτικό Πακέτο στον Πλούτο
Νικητής του διαγωνισμού για το Δωρεάν On Line Εκπαιδευτικό Πακέτο Εκπαίδευσης στον Πλούτο είναι η
κα Ιωάννα Π.
Απόσπασμα από το βιβλίο "Μαγδαληνή, ο Άνθρωπος" Μαθηματικά και ανθρωποκεντρική προσέγγιση
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Εμφανίσεις: 1950
Απόσπασμα από το βιβλίο "Μαγδαληνή, ο Άνθρωπος"
Μαθηματικά και ανθρωποκεντρική προσέγγιση©
Αφήνω τη Μαγδαληνή να μιλήσει
Ακούστε το απόσπασμα από το βιβλίο
Δείτε το βίντεο
ΔΕΙΤΕ το βίντεο με το απόσπασμα από το βιβλίο "Μαγδαληνή, ο Άνθρωπος"»
ΑΚΟΥΣΤΕ στο κινητό σας:
Πατήστε τον σύνδεσμο ΑΚΟΥΣΤΕ το απόσπασμα από το βιβλίο "Μαγδαληνή, ο Άνθρωπος" στο κινητό σας
μην ξεχάσετε να αφήσετε τα σχόλιά σας
The knowledge in Anthropocentric Score© approach
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Εμφανίσεις: 1799
The knowledge in Anthropocentric Score© approach
"Speech in White: by Dr Anastasia Makratzi
and reading an excerpt from the book "The communication of Eros"
The concept of knowledge is a notion which has been discussed in psychology, in pedagogy in psycho-pedagogy, in counselling and in general, constitutes the main field of research of all sciences. What is investigated in all scientific fields is the concept and how we can transfer knowledge from one generation to the next, how can we create new knowledge that responds to the needs of the evolution of culture, to the needs of human evolution, economic developments, cultural and cultural developments. Every approach to psychology, psycho-pedagogical or all other kinds of approaches has to offer their own contribution as to what is knowledge and how it is conquered. Knowledge could also be consciousness. Knowledge is basically what ancient Greeks used to know about this consciousness. Self-knowledge. Knowledge of the needs of the self and the ability to satisfy them in the life of man. The goal of pedagogy, psychology, psychology is to create and support people, young people and adults so that they are functional and able to create the skills they need to be able to at all times of their lives to be able to acquire, acquire whatever knowledge they need in order to have an effective life, based on their needs, their personal needs in the social regulation.
The (Human-centered) Anthropocentric Score ©
approach, through all her work throughout her book series, the questionnaires and her research work have to offer her own point of view, her own contribution, her own contribution to the question in the field about what is knowledge and how it is conquered by man. Some of them you can find, watch them, read them in all the books of the Anthropocentric Score © approach of the En Lefko © En Lefko series, in all En Lefko © En Lefko © online counselling programs and writing at the White ©, the Eros Seminar, the Writing in White Seminar, the Wealth Seminar in all the online lessons or some are here video books available.
In this “Speech in White”, you will be able to follow the elements of the approach as well as listen to an excerpt from the book: "The Communication of Eros” (Makratzi, 2016 in Greek) containing elements of this knowledge.
video with subtitles
All copyrights of the video content and the article are reserved by Anastasia Makratzi
For facilitating for seminars and presentations and other information contact Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
If you want to learn how to practice enrol in the course
find more courses
here
Η γνώση στην Ανθρωποκεντρική Score© προσέγγιση
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Εμφανίσεις: 1238
Η γνώση στην Ανθρωποκεντρική Score© προσέγγιση προσέγγιση
Ομιλία στο λευκό από την Δρ. Αναστασία Μακράτζη
και ανάγνωση αποσπάσματος από το βιβλίο "Επικοινωνία του Έρωτα"
Η έννοια της γνώσης είναι έννοια η οποία έχει συζητηθεί στην ψυχολογία, στην παιδαγωγική στην ψυχοπαιδαγωγική, στη συμβουλευτική και γενικότερα συνιστά τον κυριότερα τομέα έρευνας όλων των επιστημών. Είναι το ζητούμενο σε όλους τους επιστημονικούς τομείς είναι η έννοια και το το πώς μπορούμε να μεταφέρουμε τη γνώση από τη μία γενιά στην άλλη, πώς μπορούμε να δημιουργούμε νέα γνώση η οποία να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εξέλιξης του πολιτισμού, στις ανάγκες της εξέλιξης του ανθρώπου, στις οικονομικές εξελίξεις, στις Πολιτιστικές και πολιτισμικές εξελίξεις. Η κάθε προσέγγιση ψυχολογίας, ψυχοπαιδαγωγικής η όλων των άλλων ειδών οι προσεγγίσεις έχουν να προσφέρουν τη δική τους συνεισφορά όσον αφορά του τι είναι γνώση και το πώς κατακτάται. Η γνώση θα μπορούσε να είναι και συνειδητότητα. Γνώση ουσιαστικά είναι αυτό που έλεγαν οι αρχαίοι Έλληνες το γνώθι σεαυτόν η συνειδητότητα. Η γνώση του εαυτού. Η γνώση των αναγκών του εαυτού και η ικανότητα της ικανοποίησης των μέσα στη ζωή του ανθρώπου. Ο στόχος της Παιδαγωγικής, της ψυχοπαιδαγωγικής, της ψυχολογίας είναι η δημιουργία και η υποστήριξη των ανθρώπων, του νέου ανθρώπου αλλά και των ενηλίκων ώστε να είναι λειτουργικοί και ικανοί στη δημιουργία των απαιτούμενων δεξιοτήτων οι οποίες θα τους δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε στιγμή της ζωής τους να μπορούν να αποκτούν, να κατακτούν όση γνώση τους χρειάζεται έτσι ώστε να έχουν μία αποτελεσματική και βάσει των αναγκών, των προσωπικών τους αναγκών, ολοκληρωμένη ζωή, λειτουργική μέσα στην κοινωνική κανονιστικότητα.
Η Ανθρωποκεντρική Score©
προσέγγιση λοιπόν μέσα από όλα μέσα από όλη της τη δουλειά μέσα από όλη τη σειρά των βιβλίων, τα ερωτηματολόγια και όλη την ερευνητική της δουλειά έχει να προσφέρει και αυτή τη δική της άποψη, τη δική της συνεισφορά, τη δική της προσφορά στο ερώτημα, στον τομέα που αφορά του τι είναι γνώση και πώς κατακτάται από τον άνθρωπο. Κάποια στοιχεία από αυτά μπορείτε να τα βρείτε, να τα παρακολουθήσετε, να τα διαβάσετε υπάρχουν σε όλα τα βιβλία της Aνθρωποκεντρικής Score© προσέγγισης της σειράς Εν Λευκώ En Lefko©, σε όλα τα online συμβουλευτικά προγράμματα της σειράς Εν Λευκώ En Lefko© και της γραφής στο Λευκό©, στο Σεμινάριο του Έρωτα, στο Σεμινάριο της Γραφής στο Λευκό, το Σεμινάριο για τον Πλούτο σε όλα τα online μαθήματα ή video books βιντεοδιαλέξεις που υπάρχουν.
Σε αυτή την Ομιλία στο Λευκό©, στο βίντεο με την ομιλία στο Λευκό που ακολουθεί, θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε στοιχεία της προσέγγισης καθώς επίσης και να ακούσετε ένα απόσπασμα από το βιβλίο :"Επικοινωνία του Έρωτα (Μακράτζη, 2016) που περιέχει στοιχεία της γνώσης αυτής.
'Ολα τα πνευματικά δικαιώματα όλου του περιεχομένου του βίντεο ανήκουν στην Αναστασία Μακράτζη
video with subtitles βίντεο με υπότιτλους
Για σεμινάρια, παρουσιάσεις και άλλες πληροφορίες επικοινωνήστε στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Μπείτε πιο βαθιά στο ΒΙΒΛΙΟ της επικοινωνίας του έρωτα
Επιπλέον, πρακτικές δράσεις και τρόποι και συμπεριφορές με τις οποίες μποτείτε να κάνετε πραγματικότητα την επικοινωνία του έρωτα στα παιδιά αλλά και στους ενήλικες μπορείτε να παρακολουθήσετε στο διαδικτυακό μάθημα ΕΔΩ ή πατήστε παρακάτω
find more courses
here
Live On Line Seminario «Webinar In White» «Διαδικτυακό Ζωντανό Σεμινάριο στο Λευκό»
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Εμφανίσεις: 1426
Live On Line Seminario «Webinar In White» «Διαδικτυακό Ζωντανό Σεμινάριο στο Λευκό» Νο 1
Δρ. Αναστασία Μακράτζη
Κρατείστε θέση
Μπορεί ο δάσκαλος /νηπιαγωγός να ενταχθεί σε εργοστασιακό ωράριο;
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Εμφανίσεις: 1374
Μπορεί ο δάσκαλος /νηπιαγωγός να ενταχθεί σε εργοστασιακό ωράριο;
Δείτε την "ομιλία στο λευκό" Νο 2 στον παρακάτω σύνδεσμο
https://www.youtube.com/watch?v=EkeYP1oeaLs
Ομιλία για την 25η Μαρτίου
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γονική Κατηγορία: Ανθρωποκεντρική προσέγγιση
- Εμφανίσεις: 1313
Μετά από απαίτηση πολλών αναρτώ την ομιλία την οποία έκανα στις 23-3-2018 για την επέτειο της 25ης Μαρτίου και την ύψωση της σημαίας στο Μνημείο Πεσόντων τoυ Δήμου Πλατανιά στο Γεράνι
Δρ. Αναστασία Μακράτζη
Νηπιαγωγός, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας & Σταδιοδρομίας
Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Γερανίου
Κ. Αντιδήμαρχε του Δήμου Πλατανιά, αντιπρόσωποι του Δήμου, αντιπρόσωποι του Στρατού, της Εκκλησίας, αγαπημένα μου παιδιά και συνάδελφοι, αγαπητοί γονείς και φίλοι,
ευχαριστώ, το Δήμαρχο, τον Αντιδήμαρχο και όλο το Συμβούλιο του Δήμου Πλατανιά, για την τιμή της πρόσκλησης να μιλήσω για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821 και την ύψωσης της σημαίας στο μνημείο των Πεσόντων του Δήμου Πλατανιά σήμερα 23-3-2018 στο Γεράνι.
Δεν θα εστιάσω στην αναφορά των ιστορικών γεγονότων τα οποία είναι σε όλους γνωστά. Θα αναφερθώ στους συμβολισμούς που μεταφέρουν συμπυκνωμένο όλο το νόημα και τη γνώση της ημερομηνίας αυτής.
Η ημερομηνία 25 Μαρτίου 1821 δεν είναι μια απλή ημερομηνία έχει γίνει ένα σύμβολο το οποίο δηλώνει την έννοια της ολότητας του ελληνικού έθνους στους αιώνες της ύπαρξης του. Και ο εορτασμός αυτής της ημερομηνίας μας δίνει την ευκαιρία μέσα από τα αποδεικτικά στοιχεία των ηρώων που τα ονόματα τους είναι γραμμένα πάνω στα μνημεία της ιστορίας του τόπου μας από άκρη σε άκρη, από χωριό σε χωριό για πολλές διαφορετικές αλλά παρόμοιες ιστορικές στιγμές να ενθυμηθούμε ξανά την ολότητά μας αυτή ως άνθρωποι και ως έθνος.
Τί είναι αυτό που δημιουργεί αυτή την ατομική και εθνική ολότητα; Ποια είναι τα εμφωλευμένα στοιχεία σύμβολα αυτής της ιστορικής στιγμής αλλά και περιόδου του έθνους που δηλώνουν αυτή τη γνώση της ολότητας ;
Ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά
1) Το κρυφό σχολειό
Πέρα από την ιστορική πλευρά του που αφορά στους ιστορικούς αναλυτές, συμβολίζει τη δυνατότητα του Έλληνα να δημιουργεί, να βρίσκει τους τρόπους ανακάλυψης και δημιουργίας αλλά και μετάδοσης της γνώσης. Παρότι οι Έλληνες ζούσαν μέσα σε ένα ανύπαρκτο εκπαιδευτικό σύστημα εστιασμένο στον ελληνικό πολιτισμό βρήκαν τρόπους να διατηρήσουν την εθνική τους ταυτότητα, κατάφεραν να διατηρήσουν τα πολιτιστικά τους στοιχεία, μπόρεσαν να διατηρήσουν τη γλώσσα τους αναλλοίωτη, κατάφεραν να διατηρήσουν και να μας παραδώσουν τη συνέχεια της ελληνικότητας από την αρχαία Ελλάδα.
Πώς; Μέσα από τα νανουρίσματα, τα δημοτικά τραγούδια, τους ύμνους της εκκλησίας. Καθώς και μέσα από ένα σύστημα εθελοντισμού αυτών που είχαν τη γνώση τότε της εκκλησίας.
Επιπλέον, το κρυφό σχολειό ως σύμβολο μιας προσπάθειας απόκτησης γνώσης εκτός ενός πολιτειακού κρατικού συστήματος, αλλά μέσω ιδιωτικής και ατομικής πρωτοβουλίας μας παραπέμπει σε μια προσπάθεια εσωτερικής γνώσης του ίδιου του εαυτού σε συνέχεια του «γνώθι σαυτόν» των αρχαίων Ελλήνων.
Ξαναβλέπουμε λοιπόν την ολότητα η οποία αναδύεται μέσα από τα σύμβολά της 25η Μαρτίου του 1821.
2) Δεύτερο κύριο σημείο στο οποίο χρειάζεται να εστιάσουμε είναι η ενότητα όλων των δυνάμεων. Ανθρώπων μέσα από την Ελλάδα και από το εξωτερικό, γυναικών και ανδρών, εφοπλιστών και φτωχών, ανθρώπων μορφωμένων και αγράμματων, εκκλησίας και απλών πολιτών όπως άλλωστε γίνεται και σε όλους τους μεγάλους αγώνες της Ελλάδας. Όλοι μαζί ενωμένοι ξεκίνησαν την επανάσταση. Η επανάσταση, ο ξεσηκωμός, χρειάζεται ενότητα, όλες τις δυνάμεις ενωμένες, την ολότητα.
3) Θα αναφερθώ για άλλη μια φορά στον εθελοντισμό. Στην προσωπική προσπάθεια του καθενός τότε με όλα όσα έχει να προσφέρει για την απελευθέρωση του έθνους, για την απελευθέρωση της Ελλάδας.
4) Ακόμη δεν ξεχνάμε ότι γιορτάζουμε μια διπλή γιορτή. Την εξέγερση του έθνους μαζί με τον εορτασμό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Του εορτασμού που γίνεται η ανακοίνωση του ερχομού του Θεανθρώπου μέσα από την Παναγία. Μέσα από αυτό αποδεικνύεται η εμπιστοσύνη του Θεού στην Παναγία στον άνθρωπο, στη δυνατότατά του να γεννήσει τον Υιό του Θεού. Ο Θεός δείχνει πίστη στον άνθρωπο, ο άνθρωπος έχει πίστη όχι μόνο στο Δημιουργό αλλά και στον ίδιο του τον εαυτό; Εμπιστεύεται τον εαυτό του, μπορεί να δει τις δικές του τις δυνατότητες; Μέσα από αυτή τη διπλή πίστη ξεσηκώθηκαν και νίκησαν πολλές φορές στην πορεία του χρόνου οι Έλληνες. Και αυτό αποδεικνύεται από τα μνημεία που είναι σπαρμένα σε όλα τα μέρη της χώρας μας.
5) Οι Έλληνες του 1821 ανέλαβαν την ευθύνη τους, ανέλαβαν την ευθύνη της απελευθέρωσής τους. Μας δίδαξαν ότι αν αναλάβουμε την ευθύνη των όσων μας συμβαίνουν αυξάνουμε και τη δύναμη να τα αλλάξουμε, μπορούμε να τα αλλάξουμε, είμαστε οι δημιουργοί της ελευθερίας μας. Η θυματοποίηση διαλύει την προθετικότητα του ανθρώπου. Δεν μπορεί να μας φταίνε συνεχώς οι άλλοι, οι ξένοι αλλά ούτε και να περιμένουμε να μας δώσουν τη λύση οι άλλοι. Εάν δεν καταφέρουμε να αναλάβουμε την προσωπική ευθύνη των όσων μας συμβαίνουν μειώνουμε σημαντικά τη δύναμή μας να τα αλλάξουμε.
Είναι η ώρα που χρειάζεται να ξαναθυμηθούμε όλα αυτά τα μαθήματα που μας έδωσε η επανάσταση του 1821, όλες μας αυτές τις δυνάμεις, τον εσωτερικό πλούτο, όλη αυτή τη παραπάνω γνώση που μας μεταβίβασαν όλοι αυτοί τους οποίους τιμούμε σήμερα και τα ονόματα τους χαράχθηκαν στα μνημεία. Η ημερομηνία 25η Μαρτίου περιέχει την εσωτερική γνώση που είναι γραμμένη στα κύτταρά μας, της ποιότητας του Έλληνα, του πολιτισμού του Έλληνα, της δύναμης του Έλληνα να ξεσηκώνεται και να νικά, για τη δική του την ελευθερία αλλά και του τόπου του. Για τα χωράφια του, για τις πορτοκαλιές με τα αρώματά τους, για τους κάμπους και τα βουνά, για τον ήλιο που λάμπει αιώνες τώρα και το φως του πήρε ο Μέγας Αλέξανδρος, δηλαδή το φως της γνώσης του ανθρώπου που είναι ελεύθερος, που έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και έχει την εσωτερική γνώση του μεταφέροντας το φως αυτής της γνώσης σε όλη τη γη. Ονόματα χαραγμένα σε μνημεία από άκρη σε άκρη σε κάθε κομματάκι Ελλάδας, αποδεικτικά στοιχεία τα οποία δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει, κανείς να καπηλευτεί, όρια αποδεδειγμένα και αδιαπραγμάτευτα.
Τώρα είναι ξανά η ώρα να ξαναζωντανέψουμε στη μνήμη μας, να δημιουργήσουμε ξανά την εσωτερική δύναμη, αλλά και τα δίκτυα εθελοντισμού και συνεργασίας, να αναλάβουμε ξανά την ευθύνη της γης μας με τις πορτοκαλιές, τα αμπέλια με τα βαρέλια και τα κρασιά μας και τις ελιές με τα πιθάρια και τα λάδια μας, να πάρουμε την πιστοποίηση της ποιότητας που πάντοτε ήταν δική μας. Την Ποιότητα της Ελλάδας, για την Ελλάδα, την ποιότητα του Έλληνα, για τον Έλληνα, τον πλούτο της γνώσης, της εμπειρίας που μας χάρισαν οι πρόγονοί μας με τη θυσία τους και τα ονόματά τους χαράχθηκαν στα μνημεία για τα παιδιά μας. Σημάδια της συνέχειας του ελληνικού πολιτισμού που δεν μπορεί κανείς να καπηλευθεί, αποδειχτικά στοιχεία των συνόρων της Ελλάδας μας που δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει.
Αυτοί λοιπόν οι συμβολισμοί της ημερομηνίας της 25ης Μαρτίου του 1821 ,
- γνώση της δυνατότητας ανακάλυψης και αναμετάδοσης της γνώσης,
- γνώσης της δύναμης της εσωτερικής γνώσης, του «γνώθι σαυτόν»,
- γνώση της δύναμης του εθελοντισμού και της συνεργασίας,
- γνώση της δύναμης της ενότητας,
- γνώση της δύναμης της ανάληψης της ευθύνης,
- γνώση της δύναμης της πίστης, και της εσωτερικής ελευθερίας,
είναι τα στοιχεία τα οποία χρειάζεται να μεταλαμπαδεύσουμε ως εκπαιδευτικοί στους μαθητές μας, ως γονείς στα παιδιά μας και ως άνθρωποι στον ίδιο μας τον εαυτό.
Σας ευχαριστώ