×

Μήνυμα

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

 

 

 

Θέσεις στο χώρο. Πτυχία και πλασματικά πτυχία χωρίς εισαγωγικά

 

Ομιλία στο Λευκό 11

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Εάν αλλάξω θέση στο χώρο τι θα συμβεί;

Η "θέση" μας στο χώρο συνιστά ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της ενδοδεκτικής και εξωδεκτικής "χωροχρονικής αντιληπτικής διακριτικότητάς" μας (Μακράτζη, 2011), η οποία στη διευρυμένη μορφή της αναφέρεται στη "συναισθηματική αντιληπτική διακριτικότητα"  (Μακράτζη, 2016) και συνιστά έναν από τους πυλώνες, ίσως τους βασικότερους, της εκπαίδευσης του Ανθρώπου.

Μακράτζη, Α. (2011). Πρώιμη ανίχνευση διαταραχών του χωρόχρονου και παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας διαμέσου των παραμυθιών με υποστήριξη Η.Υ.. (Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή). Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα.

Μακράτζη, Α. (2016). Αγάπη. Ανθρωποκεντρική προσέγγιση της διαταραχής του χωρόχρονου. Χανιά: της ιδίας Εν Λευκώ – En Lefko 7 (e-book )

 Ακούστε στην Ομιλία στο Λευκό  11

 

comments