×

Μήνυμα

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Ανθρωποκεντρικό Anthropocentric

2016, Τόμος 1, Τεύχος 1, σσ. 11-33

ISSN 2459-4415

http://anthropocentric.gr/anthropocentrico/index.php/anthropocentric/issue/view/1

 

 

 

 

Δημιουργία αφηγήσεων με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή για μια ανθρωποκεντρική παιδαγωγική στην προσχολική ηλικία

 

Αναστασία Μακράτζη

Νηπιαγωγός

Δρ. Παιδαγωγικής

Πιστοποιημένη στην Παρεμβαίνουσα Μη Κατευθυντική ψυχοθεραπεία και εμψύχωση ομάδων

 

makratzi@elmaredu.gr

www.elmaredu.gr/Elmaredu.gr

 

 

 

Περίληψη

Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και οι Νέες Τεχνολογίες συνιστούν πια ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής πραγματικότητας του ανθρώπου. Μπορεί όμως αυτό το εργαλείο που δεν έχει συναισθήματα, με την ανελαστική μορφή σκέψης, τη δυαδική μορφή κατανόησης και αντίδρασης να χρησιμοποιηθεί στο νηπιαγωγείο και να υποστηρίξει μια ανθρωποκεντρική παιδαγωγική; Μπορεί να υποστηρίξει και να βοηθήσει στην ανάδυση, ανάδειξη και αποδοχή της διαφορετικότητας; Μπορεί να δημιουργήσει ένα πλαίσιο άνευ όρων αποδοχής, ένα χώρο ελευθερίας όπου το κάθε παιδί αλλά και ο/η κάθε εκπαιδευτικός να μπορεί να εκφραστεί και να επικοινωνήσει; Η εργασία μας αυτή έχει ως στόχο να προσπαθήσει να απαντήσει με ένα συνοπτικό τρόπο, χρησιμοποιώντας το παραμύθι αλλά και γενικότερα τις αφηγήσεις των παιδιών ως παράδειγμα, στα παραπάνω ερωτήματα.

 

Λέξεις κλειδιά: Ηλεκτρονικός υπολογιστής, νηπιαγωγείο, παιδιά, πρόγραμμα, παραμύθι, αφήγηση, ανθρωποκεντρική παιδαγωγική

 

Title:

Computer assisted narrations for an anthropocentric pedagogy in early childhood

 

Author: Anastasia Makratzi

Abstract

Computers and ICT have been included as a vital part of our daily life. Can computer which has no emotions to be a part of the kindergarten program with an anthropocentric approach for children and teachers? Can computer create a space of freedom in which children will be able to express their selves and communicate? In this paper will make an effort to show how narration combined with computers and ICT can create an anthropocentric education.

 

Key words: Computer, Kindergarten, children, narrations, project, stories, anthropocentric education

  Κλικ για να κατεβάσετε το PDFFULL TEXT    or EPUB

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

comments